דרושים | חיפוש משרות | Jobnews
לוח דרושים חינמי

לוח דרושים חינמי שעובד בשבילך

דרושים-חדשות
שירות לקוחות
שלום אורח, , 36603 משרות עדכניות
אודות Jobnews
חיפוש העבודה באינטרנט מהווה מענה מרכזי לאוכלוסיית מחפשי העבודה, אולם מאידך, הרשת רוויה באתרי דרושים הגובים דמי מנוי ו/או תשלום ממעסיקים.
הרעיון של ג'ובניוז נולד כדי לתת מענה לכלל אוכלוסיית מחפשי העבודה, וכדי לא להבריח מועמדים איכותיים פוטנציאליים, על כן, חיפוש הצעות העבודה באתר ג'ובניוז הוא חינם ללא דמי מנוי.
אחוז ניכר מקרב מחפשי העבודה נמנע מלגלוש באתרי דרושים הגובים תשלום בגין קריאת המודעות.

הוספת משרות באתר חינם למעסיקים ללא תשלום
הוספת המשרות באתר מתבצעת באמצעות מערכת ניהול משרות ידידותית למשתמש,קלה ומהירה.
פיתוח חדש הושק לאחרונה ע"י צוות הפיתוח בג'ובניוז, כמענה לדרישות שהגיעו אלינו מחברות ההשמה והחברות העסקיות הגדולות במשק. כלי עזר ממוחשב ,מהיר ואוטומטי להוספת משרות בכמויות גדולות, החוסך זמן יקר ומשאבי כח אדם של המעסיקים וחברות ההשמה, הנאלצות להקליד את מלאי המשרות העצום לאתר האינטרנט, מידי חודש או אף לעיתים קרובות יותר.
הוספת המשרות בכמויות גדולות מתבצעת אוטומטית במשרדי החברה ללא תשלום

בניגוד לאתרים רבים הגובים תשלום בגין הדגשה וקידום מודעות, מערכת ניהול המשרות בג'ובניוז מקדמת ומדגישה אוטומטית את משרות המעסיקים המתמידים לפרסם באתר,אמצעי המקנה חשיפה רבה יותר למועמדים.

לוח דרושים ג'ובניוז ניחן בגוון ייחודי נוסף,המושך גולשים ,מבחר משרות "חבר מביא חבר". חברות הייטק רבות מציעות בונוסים לעובדים במידה וישיגו מועמדים לחברה. העובדים מוסיפים עצמאית את המשרות לאתר ג'ובניוז,מקבלים את קורות החיים מהמועמד, ומעבירים אותם ידנית למחלקת משאבי אנוש בחברה. העובד זוכה בבונוס, והמועמד זוכה ליחס מועדף על פני מועמדים אחרים.

צוות ג'ובניוז דואג לעדכן בכל רגע את מאגר משרות הדרושים היעיל והמתקדם לפי צרכי השוק בישראל